Przy projektowaniu KROSS Hexagon 1.0 postawiliśmy na silnik montowany w tylnym kole. Umożliwiło nam to stworzenie roweru o klasycznym kształcie ramy, którego wspomaganie widoczne jest tylko poprzez zewnętrzną baterię zamontowaną na rurze skośnej. Bafang G120 to wydajny silnik w piaście tylnego koła wyposażonym w moment obrotowy wynoszący 32 Nm. Wydajna bateria o pojemności 522 Wh jest w stanie wspierać Cię na dystansie ok. 90 km, a komfortowa manetka zamontowana na kierownicy pomaga na zmianę trybu pracy silnika w trakcie jazdy bez potrzeby zasiadania z roweru i bawienia się ustawieniami z poziomu aplikacji. Napęd posiada także specjalny wyświetlacz Bafang HMI DP E12 pozwalający na odczyt najważniejszych informacji związanych z jazdą.
KROSS Hexagon Boost 1.0 posiada także klasyczny napęd rowerowy, na który składają się komponenty Shimano. Charakteryzują się one wysoką jakością wykonania oraz odpornością na eksploatację. Dzięki odpowiedniemu doborowi przedniej oraz tylnej przerzutki udało się nam uzyskać 24 przełożenia, które pomogą Ci odnaleźć się w każdych warunkach.
Na wyposażeniu KROSS Hexagon Boost 1.0 znajduje się amortyzowany widelec SR Suntour XCT30 HLO o skoku 100 mm. Opony zamontowane na 29 calowych kołach to Mitas Ocelot o szerokości 2,1 cala. Rower posiada także hydrauliczne hamulce tarczowe pomagające w pełnej kontroli, niezależnie od terenu.
Rama KROSS Hexagon Boost 1.0 została wykonana z aluminium performanc, Stop Aluminium Performance 6061, co gwarantuje wysoką sztywność i odporność na złamania przy zachowaniu lekkości. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz odporność na uszkodzenia mechaniczne.
|
|
|
|
|
|