Hexagon stanowi ściany różnych wielościanów. Ma też dwa koła i jest rowerem. KROSS Hexagon 7.0 to propozycja nie tylko dla matematyków, ale przede wszystkim dla osób, które nie lubią być ograniczane. Chcieliśmy, żebyś to Ty decydował, gdzie ma cię zabrać KROSS Hexagon7.0, a nie on sam. Dlatego jest praktycznie pozbawiony ograniczeń i równie dobrze poradzi sobie w mieście, jak i w terenie. Pamiętaj, że to ty kreślisz trasę wycieczki.
KROSS Hexagon 7.0 w 2023 roku to kontynuacja myśli przyświecającej nam przy projektowaniu poprzednich generacji tego roweru. To nie tylko nowy lakier położony na ramie – poprawiliśmy wiele drobnych detali, które przekładają się na przyjemność oraz komfort płynące z jazdy.
KROSS Hexagon 7.0 to doskonały wybór jeśli szukasz roweru uniwersalnego, który sprawdzi się zarówno w mieści jak i w terenie. Sprawdzony napęd Shimano z 18 przełożeniami zapewnia bezproblemową i tanią eksploatację. Zbudowaliśmy go w oparciu o komponenty z grup Altus oraz Deore zapewnia wysoką precyzję zmiany przełożeń przy wysokiej odporności na eksploatację. By zapewnić pewność hamowania w każdych warunkach wyposażyliśmy KROSS Hexagon 7.0 w hydrauliczne hamulce tarczowe SHIMANO MT200. Zapewniają one dużą większą siłę hamowania niż klasyczne hamulce v-brake. To także dużo większa i precyzyjniejsza modulacja siły hamowania niż w przypadku mechanicznych hamulców tarczowych.
Amortyzowany widelec SR Suntour XCR 32 RLR ze skokiem 100 mm pomoże w pokonaniu nawet trudniejszego terenu, zapewniając doskonałe tłumienie wszelkich nierówności – niezależnie od rodzaju nawierzchni. Dodatkowo, na kierownicy znajduje się manetka blokady amortyzatora, która umożliwia zwiększenie efektywności pedałowania na płaskich odcinkach drogi. KROSS Hexagon 7.0 dostępny jest w wersji rozmiaru kół 29 cali. z oponami o szerokości 2,1, gwarantującymi dobrą przyczepnośc w terenie.
Rama KROSS Hexagon 7.0 została wykonana z aluminium performance. Ten specjalny stop aluminium performance 6061, sprawia, że rower jest sztywny i odporny na złamania. Jednocześnie, jest to stosunkowo lekki materiał, który może zaskoczyć niejednego rowerzystę swoimi właściwościami. Rama jest malowana proszkowo, co przekłada się na trwałość malowania oraz jego oraz odporność na uszkodzenia mechaniczne.
WYKOŃCZENIE LAKIERU: POŁYSK MATERIAŁ RAMY: ALUMINIUM WIDELEC: SR SUNTOUR XCM RL SKOK WIDELCA: 100MM TYLNY AMORTYZATOR: BRAK SKOK TYLNEGO AMORTYZATORA: BRAK |
PRZERZUTKA PRZÓD: SHIMANO ALTUS M2020 PRZERZUTKA TYŁ: SHIMANO DEORE M592 MANETKI: SHIMANO ALTUS M2010 KORBA: SHIMANO MT101-2 KORONKI: 36T-22T/175MM KASETA / WOLNOBIEG: SHIMANO HG200 ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU: 11-36T ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ: 18 SUPORT: SHIMANO BSA BB-UN101 ŁAŃCUCH: SHIMANO HG53 |
PIASTA PRZÓD: GL-B43F-DS PIASTA TYŁ: GL-B43R-DS OBRĘCZE: KROSS OPONY: 29"X2,1" |
HAMULEC PRZÓD: SHIMANO MT200 HAMULEC TYŁ: SHIMANO MT200 DŹWIGNIE HAMULCA: SHIMANO MT200 TARCZE HAMULCOWE: DISC (160) TARCZE HAMULCOWE TYŁ: DISC (160) |
KIEROWNICA: ALUMINIUM 680 MM 31.8 WSPORNIK KIEROWNICY: ALUMINIUM 75MM/31,8/7° SIODŁO: KROSS WSPORNIK SIODŁA: ALUMINIUM 27,2X350 STERY: 1-1/8" CHWYTY: KROSS SCALE PEDAŁY: TWORZYWO/STAL |